Global Restoran Yatırımları bünyesinde faaliyet gösteren
Kasap Döner, hamburgerin anavatanı New York’ta şube açmaya hazırlanıyor.
Global Restoran Yatırımları A.Ş. Genel Müdürü Bahar Özürün, KasapDöner
markasını yakında hamburgerin anavatanı ABD’ye taşımayı planladıklarını
söyleyerek,
“Yakında New York’un ünlü 5. Cadde’sinde olacağız” dedi.
“Hamburger çocuklarına döner yedirmeye geliyoruz”
sloganıyla hızlı bir büyüme trendi yakalayan KasapDöner markasının
sahibi Global Restoran Yatırımları A.Ş.’nin Genel Müdürü Bahar Özürün,
yakın gelecekte
KasapDöner markasını,
“hamburgerin anavatanı”
olarak bilinen ABD’ye taşımaya hazırlandıklarını söyledi. KasapDöner’in
ABD’deki ilk şubesinin New York’un ünlü 5. Cadde’sinde olacağını ifade
eden Özürün, “Amerika’daki hamburger çocuklarının da KasapDöner’i
seveceğine inancımız tam” dedi.
“HAYVANCILIĞA ÖNEM VERİLİRSE ET FİYATLARI DÜŞER”
Arkalarında 70 yıllık Sarıtaş Et tecrübesiyle hareket ettiklerini hatırlatan Özürün,
“Et
işi aile geleneğimiz, kurucularımızın dede mesleği. Bundan dolayı da
özellikle kırmızı etin nereden nereye geldiğini en iyi görenlerden biri
biziz. Bugün kırmızı et fiyatları maalesef orta gelirli kesimin bile
yanına yaklaşmakta zorlanacağı seviyelere geldi. Bunun önüne geçebilmek
için et ithalatı başlatıldı. Ancak bir süre sonra fiyatlar yine
başladığı yere geldi. Hayvancılıkta tüm sektör ilgililerince bilinen
belli başlı ve ancak uzun vadeli programlarla çözülebilecek problemler
var. Bunu genel olarak gıda sektörü için de söylemek mümkün. Dünya
genelinde gıda fiyatları son beş yılın en düşük seviyelerinde iken
ülkemizde giderek artan bir trend var. Etteki durum ise çok daha vahim,
gelire oranladığımızda et fiyatları ülkemizde astronomik düzeyde
bulunuyor. ABD’de kişibaşı GSMH 50.000 $ civarı iken 1 kg kıyma 22 TL ye
karşılık geliyor. Türkiye’de milli gelir bunun beşte biri olduğu halde
ortalama kıyma fiyatı 27 TL. Almanya’da ise 40.000 $ gelire karşın kıyma
fiyatı 15 TL. Bu nedenle, ana girdisi et olan dönerde bizim açımızdan
en zorlayıcı konu et fiyatları” dedi.
“CİROMUZU BİR YILDA ÜÇE KATLADIK”
KasapDöner’in 2010 yılında Üsküdar’daki tek restoranla yola çıktığını hatırlatan Özürün,
“2015
yılına geldiğimizde yurt dışında Azerbaycan ve KKTC’deki şubelerimizle
birlikte toplam 33 şubeye ulaştık. Bu sayıyı 2016 yılı sonuna kadar 65’e
ulaştırmayı hedefliyoruz” diye konuştu. Anadolu’da döner restoran
zincirinin bulunmadığını, bu nedenle bundan sonraki hedeflerinin
Anadolu’ya açılmak olduğunu ifade eden Özürün, “KasapDöner markamızla
hızlı bir büyüme trendi geliştiriyoruz. Anadolu’dan başka, bahsettiğimiz
gibi yurt dışında da yeni şubelerle büyümek istiyoruz. ABD en büyük
hedefimiz. Yakın gelecekte başka ülkelerde de KasapDöner markasını görebilirsiniz” dedi. KasapDöner’in
cirosunu bir yılda üçe katladığını belirten Özürün, “2015 yılında tüm
şubelerimizde toplam 400 ton et sattık. Bu da bizi rekora götürdü. 2014
yılında 12 milyon TL olan toplam ciromuzu 2015 yılında 36,5 milyon TL’ye
ulaştırdık. Şu anda 33 şubemizde 490 kişiye istihdam sağlıyoruz. Yeni
şubelerimizle bu rakam bine ulaşacak” diye konuştu.
“MÜDAVİM” OL, HEDİYELER KAZAN!
Dönerlerinde sadece Sarıtaş güvencesi ile temin edilen etlerin but
bölümlerini kullandıklarını ifade eden Özürün, restoranlarında başka
kaynaktan et kullanılmadığını ve sadece bifteklik etten ürettikleri
dönerlerinin içinde hiç kıyma bulunmadığını belirtti. Bu özellikleri ile
dönerlerinin müdavimi olan tüketicileri için de mobil sadakat programı
“Müdavim” i geliştirdiklerini ileten Özürün,
“Bu uygulama
sayesinde tüketicilerimiz KasapDöner’e her geldiklerinde puan, özel
günlerde de hediyeler kazanabiliyorlar. Kazandıkları puanları tekrar
ziyaretlerinde indirim olarak kullanabildikleri gibi sadece puanla
alınabilecek ekstra indirimli ürünleri de tercih edebiliyorlar.
Uygulamanın indirme sayısı 10 bini geçti” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder