1 Mart 2017 Çarşamba

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı

İstanbul, ülkemizin en kalabalık ve sosyo-kültürel anlamda en önemli şehridir. Toplamda 39 ilçesi bulunan İstanbul’un 2017 verileri ile güncel nüfusu 15 milyonu bulmuştur.Belediyeler yapmış oldukları personel alımı giderlerini kendi bütçelerinden karşılamaktadırlar.

Bu sebepten dolayı personel alımı esnasında herhangi bir yazılı sınava gerek duyulmaz. Ancak çoğu zaman sözlü sınav yapılmaktadır. İstanbul ülkemizin en kalabalık kenti olduğundan dolayı haliyle maddi olarak en çok yatırım alan kentlerin de başında geliyor.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iş başvuru şartları, başvuru yapılan pozisyona göre değişim göstermektedir. Genellikle son zamanlarda en çok alımı yapılan meslekler ; avukat,mimar, mühendis,şehir ve bölge plancısı, özümleyici ve programcı, tabip, uzman tabip, ebe, hemşire, veteriner, kimyager, teknisyen, tekniker, fizikçi, jeolog, teknik ressam, pilot, ölçü ayar memuru, çocuk eğiticisi, sosyolog, sağlık memuru, eczacı, kütüphaneci, ekonomist, temizlikçi ve güvenlik görevlisidir. Sizlere aşağıda vermiş olduğumuz bağlantı sayesine İstanbul Belediyesine anında iş başvurusunda bulunabilirsiniz. Öncelikle sizden istenilen bilgileri eksiksiz ve doğru olarak doldurmanız gerekmektedir. Bir kaç basamak sonunda iş başvuru talebiniz sisteme kayıt edilir.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi İş Başvuru Formu İçin TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YEMEK TARİFLERİ