İstanbul, ülkemizin en kalabalık ve sosyo-kültürel anlamda en önemli
şehridir. Toplamda 39 ilçesi bulunan İstanbul’un 2017 verileri ile
güncel nüfusu 15 milyonu bulmuştur.Belediyeler yapmış oldukları personel alımı giderlerini kendi
bütçelerinden karşılamaktadırlar.
Bu sebepten dolayı personel alımı
esnasında herhangi bir yazılı sınava gerek duyulmaz. Ancak çoğu zaman
sözlü sınav yapılmaktadır. İstanbul ülkemizin en kalabalık kenti olduğundan dolayı haliyle maddi olarak en çok yatırım alan kentlerin de başında geliyor.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iş başvuru şartları, başvuru
yapılan pozisyona göre değişim göstermektedir. Genellikle son zamanlarda
en çok alımı yapılan meslekler ; avukat,mimar, mühendis,şehir ve bölge
plancısı, özümleyici ve programcı, tabip, uzman tabip, ebe, hemşire,
veteriner, kimyager, teknisyen, tekniker, fizikçi, jeolog, teknik
ressam, pilot, ölçü ayar memuru, çocuk eğiticisi, sosyolog, sağlık
memuru, eczacı, kütüphaneci, ekonomist, temizlikçi ve güvenlik
görevlisidir. Sizlere aşağıda vermiş olduğumuz bağlantı sayesine
İstanbul Belediyesine anında iş başvurusunda bulunabilirsiniz. Öncelikle
sizden istenilen bilgileri eksiksiz ve doğru olarak doldurmanız
gerekmektedir. Bir kaç basamak sonunda iş başvuru talebiniz sisteme kayıt edilir.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi İş Başvuru Formu İçin TIKLAYIN
Yurtiçi ve yurtdışı iş ilanları,iş fikirleri,bayilik,ek iş ve girişimcilik üzerine yazıların yer aldığı haber sitesi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
Evlere ek iş veren firmalar hakkında sizler için iş ilanlarını topladık bunlardan bazıları şöyle Türkiye Geneli Evlere Mandal, Nikah Şeker...
-
TOSTCUU TORKU BAYİLİK HAKKINDA FİRMA TANITIM YAZISI : %100 TORKU ÜRÜNLERİYLE CAFE&RESTAURANT OLARAK TÜRKİYE GENELİ BAYİİLİK VERİLECEK...
-
İnşaat firmalarının yurtdışında üstlendiği projelerin giderek artması yurtdışında çalışmak isteyen işçi kardeşlerimiz için ciddi bir iş ka...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder